Nutella Tarte

Inkább már nem is mondok semmit, mert nagyooon régen írtam nektek, valahogy sosem jutottam el odáig, hogy lefotózzak egy sütit, vagy ha lefotóztam utána meg nem jutottam el oda, hogy leüljek a gép elé, és foglalkozzak vele. Mert azért nem akarok hazudni, a gép elé azért leültem, csak leakadtam az első Youtube videónál, és hát tudjátok hogy van ez...Na mindegy is, ez a desszert egy igazi nyári süti, mert kb 10 percig kell csak sütni, viszont nagyon jól néz ki, nagyon finom, nagyon csokis. És jó sok embernek elég is lesz, mert elég belőle egy kis szelet is, hogy jól lakj. :D

Ha akarjátok ki is hagyhatjátok a csokis mázat a tetejéről, bár szebb ha az ott van. :D És bármilyen olcsóbb kekszet vehettek, nekem jobban is ízlik sima darálós kekszből mint zabkekszből. Viszont cukrot mindenképp tegyetek az alapba és süssétek picit, attól lesz jó ropogós. :)

Remélem tetszett nektek ez a recept, mindenképp próbáljátok ki! Jó sütögetést!

eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram