Epres sajttorta macaron


A héten volt Macaron nap, szóval kicsit megkésve, de én is megünneplem ezzel a recepttel. Nem túl édes, szóval még annak is ízleni fog, aki nem szereti a túl édes dolgokat, és mint az összes macaron ez is nagyon kis elegáns, szuper ajándéknak, esküvőre, szülinapra, bármire. Ha a tortát már unjátok... :)
A macaronokban azt szeretem a legjobban, hogy bármilyenre ízesíthetjük. Bármilyen sütiből csinálhatunk macaront, szóval tényleg nagyon az ízlésünkre faraghatjuk. Nekem például még hátravan a pisztáciás és az Oreos macaron, de ami késik nem múlik. :)


A legutóbbi macaron receptem óta, viszont sikerült még egy-két dolgot tanulnom erről a kis sütiről. Nagyon utálja a párás, esős időt, ugyan így csináltam mindent egy esős napon, teljesen repedten jött ki a sütőből, egy sima, napos időben pedig tökéletes lett. Pedig tényleg semmit nem változtattam, nem újítgattam. Bár igaz, hogy mikor elrontottam őket, döglődött a sütő, szóval simán lehet hogy az egyenetlen hőtől romlott el, de én azért azóta nem próbálkozom nagyon párás időben. Szóval én azért azt tanácsolom, hogy ha nagyon esik az eső, ne ennek a sütinek álljatok neki.

Remélem kipróbáljátok ezt a receptet, tényleg nagyon finom! Jó sütögetést! :)

eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram