Red Velvet Macaron

 Valahogy a macaront sosem unom meg, néha mondjuk elbátortalanodom mert elég drágák az alapanyagok, ezért nem is csinálok annyira sűrűn. Szóval mikor csinálok ez egy igazi kis csemege itthon, de még mindig az a helyzet, hogy az otthoni macaron a legfinomabb macaron. Ezzel a recepttel mindig tökéletes lesz ez a süti, viszont egy dologra figyelni kell: a megfelelő mandulaliszt kiválasztására. Szóval ma erről is szó lesz, de még pár segítséget is el fogok mondani amit tapasztaltam a mostani macaron-kalandom alatt. :)
Szóval mandulaliszt. Múltkor nagyon befürödtem vele, megvettem egy elég száraz fajtát (11 g zsírtartalommal), és ezzel sajnos ez a fajta macaron egyáltalán nem működött, már az alaptészta sem állt össze annyira száraz lett. Szóval arra jutottam, hogy az a fajta mandulaliszt a francia technikán alapuló macaron készítéshez jó, viszont ahhoz amit én csinálok, ahhoz bizony zsírosabb kell. Szóval mindig nézzétek meg, kb 50 g zsírtartalmának kell lennie a mandulalisztnek, akkor tuti sikerül ez a fajta macaron. A francia módszert azóta még nem mertem megpróbálni hogy kb 3 éve nagyon befürödtem vele, de szerintem azért kipróbálom majd azt is.Viszont ezzel a recepttel tuti sikerülni fog a macaron, szóval nem fogtok pénzt pazarolni!
A másik amit most tapasztaltam ki, hogy ekkora mennyiséghez jobb elektromos kézi habverőt használni, hamarabb megvan vele, és így biztosan egyenletesen fog elkeveredni a szirup. Az a helyzet, hogy az én mixerem nem egy KitchenAid, nem lehet sajna annyira jól beleönteni a szirupot, szóval nekem sokkal egyszerűbb kézimixerrel készíteni, de azzal még jobban is működik, szóval nincs gond. :)
A red velvet meg amúgy is egy misztikus amerikai valami, pedig semmimás, mint egy piros kakaós-krémsajtos sütemény. Itt nagyon jól működik ez az ízkombináció, mert a macaron héja elég édes, a töltelék viszont nem igazán, tényleg nagyon-nagyon finom!
Remélem tetszett nektek ez a recept, mindenképpen próbáljátok ki,nagyon finom! Jó sütögetést!
A körmömért meg bocsánat, előtte kék marcipánt festettem.. :( :D #cukrászproblémák

eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram