Képviselőfánk


A képviselőfánk egy nagyon alap farsangi recept, de szerintem annyira sokan félnek tőle, pedig hihetetlenül egyszerű, ha minden lépést betartasz tuti sikerülni is fog! Szerintem egyszerűbb mint bármelyik másik élesztős fánk, és ezt legalább nem kell kisütni, szóval rá is foghatjuk szépen, hogy egészséges. :) Ez az égetett tészta recept használható még profiterol, vagy ekler fánk készítéséhez, akkor csak a formázásnál kell variálni, lehet hogy erről is írok majd bejegyzést később. :)

Eredetileg a képviselőfánk sárgakrémmel készül, tehát tojás is megy bele, akár a francia krémesnél. Viszont én őszintén megmondom, most nem akartam ennyit pepecselni ezzel, gyorsan szerettem volna valami finomat, és az se volt mellékes hogy nem volt itthon elég tojás hozzá. :D De szerintem otthon Ti is előbb meg fogtok próbálkozni ezzel így, ráadásul ez a csokis-vaníliás verzió szerintem a legfinomabb. Nyilván nem tradícionális, de azért a sütésnél kicsit variálhatunk az ízlésünk szerint szerintem. :) Ti is megpróbálhatjátok akár eperkrémmel, puncsos krémmel, csak csokikrémmel, nagyon finom lesz mindegyikkel.

Remélem tetszett nektek ez a recept, mindenképp próbáljátok ki az idei farsangi időszakban! Jó sütögetést! :)

eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram