Mentás fehér forrócsoki


Azért a téli estéken egy forrócsokinak nincs párja.. főleg ha fehér csokiból készül, és még egy kis menta íz is keveredik benne. Nagyon-nagyon finom, még nekem is ízlik, pedigén nem is szeretem a fehércsokit, de egyáltalán nem tömény, és a menta íze nagyon szuperül illik hozzá. :)

Éééés már csak 4 nap Karácsonyiig!!! Bár őszintén, én mindig kicsit szomorú vagyok, annyira szeretem ezt az időszakot, nem akarom hogy elmúljon! :) De közben meg nagyon várom hogy mindenkinek odaadhassam az ajándékát, szóval kicsit vegyes érzéseim vannak. :) Különben is, hamar eltelik az az egy év nem?
Amúgy a forrócsokihoz nyugodtan használjatok menta aromát,pár csepp kell akkor bele, de szerintem mentalevélhez előbb hozzájuttok. A borsmenta a legfinomabb bele, de igazából amit találtok jó lesz. :) Ilyen cukorpálcikákat én angol boltban vettem, mostanában már ez sok helyen megtalálható, de ebből is a mentásat válasszátok! Szuperül elolvad a forrócsokiban, és még finomabb ízt ad neki. :) És ami megmarad a csomagból, az a fán is nagyon szép. :)
Nagyon hamar kész ez a forrócsoki, mindenképp próbáljátok ki! :) Jóó sütögetést! :)


eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram