Marcipános-szilvás bejgli


Diós, mákos... ez a két bejgli tuti van mindenkinél ilyenkor! De tudtátok hogy rengeteg módon feldobatjuk ezt a tradicionális édességet? Én minden évben csinálok 1-2 extra ízt, volt már csokis-narancsos, grillázsos, idén pedig ezt találtam, és eddig szerintem ez a bejgli a legfinomabb! 

A marcipántól se ijedjetek meg,tényleg ha mindennel összekevered, nem is érzed azt a kimondott marcipán ízt, én sem annyira szeretem, de így nagyon finom. Főleg a szilvával szuper. A tészta a mindig bevált Limara recept, könnyű vele dolgozni, és nagyon finom. Fontos, hogy a tésztát liszt nélkül nyújtsátok! Kicsit ragad, de nem vészesen, és ez a tészta nem is ragad, egyszerűen szuper!
Még holnap mindenképp készítsétek el ezt a bejglit, megéri! Jó sütögetést!


eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram