Kandírozott narancs


Végre végre végre nekem is itt van igazán a karácsonyi készülődés, én ezen a héten már tuti nem tanulok semmit! :D Kicsit le is vagyok maradva a receptekkel, mert nem csináltam előre meg semmit, de ne aggódjatok, továbbra is lesz minden nap recept! Ma például ez a szuper kandírozott narancs. Azért bármi ami kandírozva van valahogy menőbbnek hangzik nem? Főleg ha te csinálod, de igazából egyáltalán nem nehéz, sőt nagyon könnyű, alig kell valamit csinálnod, és egy nagyon finom, és látványos ajándék kerekedik ki pár darab narancsból. :)

Készíthetitek csak narancshéjjal, de szerintem kár lenne a húsát nem bekandírozni, nagyon nagyon finom lesz, ilyen kis gumicukros lesz az állaga, de kívül meg mégis ropog a cukor és a csoki miatt. Ha nem forgatjátok cukorba nyugodtan rakhatjátok bármilyen sütibe amibe kandírozott narancs kell. :)
Amúgy mennyire durva hogy mindjárt itt a Karácsony? Nekem nagyon hamar elment ez a pár hét, és most meg azt sem tudom hirtelen hol áll a fejem. Lassan készülhet a bejgli, még több ehető ajándék, és hát a Karácsonyi torta (ami lesz a blogon is, figyeljetek, mert nagyooon finomat tervezek). Viszont ez a pár nap úgyis nagyon hamar el fog menni, élvezzétek ki minden pillanatát, ne a bevásárlóközpontba rohangálásról szóljon ez az időszak, nem kell minden miatt stresszelni sem, hiszen olyan gyorsan elmúlik a Karácsony, pedig szerintem ez az év legszebb időszaka. :)
Na de vissza a receptre. A narancsot próbáljátok vékonyra felszelni, és mindenképpen kezeletlen narancsot vegyetek, szerintem senki sem akar tartósítószereket és vaxot enni. A legtöbb boltban lehet kapni már bionarancsot, főleg ebben az időszakban, nem is kell nagyon utánajárni. :) Amúgy is jobb ha bármilyen sütibe inkább bionarancsot tesztek, nem hangzanak túl jól a sima narancson olvasható vegyszernevek. :)
Csokiba sem muszáj mártanotok, bár azért úgy sokkal finomabb. De akár vághatjátok kicsire a narancsot, a héj nem is muszáj rá, és akkor egészen bele is mártatjátok a csokiba, tényleg nagyon finom. :)
Mindenképpen készítsétek el ezt a receptet, szerintem bárki nagyon örülne neki! Jó sütögetést! :)


eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram