Baileys bonbon


 A Baileyst mindenki szereti nem? Mármint én tuti, és kávéba, csokiba keverve még finomabb. Ezek a kis bonbonok nagyon hamar megvannak, tökéletes ajándék minden csoki és Baileys imádónak. :) Ráadásul nagyon könnyű is, és nem kell hozzá túl sok alapanyag sem. 

 A sűrített tej nagyon fontos, ettől lesz jó állaga a bonbonnak, ezt bárhol megkapjátok kis tubusban. Csokit is használhattok bármilyet, én ét- és tejcsokit használtam, és nagyon ízlett, szóval szerintem ez egy jó párosítás, de megpróbálhatjátok fehércsokival is akár. Keverhettek hozzá apróra vágott mogyorót, bármit igazából amit szeretnétek, ez végülis csak az alaprecept.

Nekem volt otthon ilyen kis tejkaramellám, de fel is vághattok nagy tejkaramellát kicsire, de ide is jöhet csoki vagy mogyoró is. :) Bármilyen formára kivághatjátok, hogy karácsonyibb legyen, de a kockák a legspórolósabbak. :)
 Mindenképp próbáljátok ki ezt a bonbont, nagyon egyszerű, szóval nincs veszteni valótok! Jó sütögetést! :)

eszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Instagram